تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
از کارگران نمونه شهرداری لار تجلیل شد
11 ارديبهشت 1400   14:46:24 |  شهرستانها > لارستان
از کارگران نمونه شهرداری لار تجلیل شد

در مراسمی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر در شهرداری لار برگزار شد، از کارگران نمونه خدمات شهری این شهرداری تجلیل شد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در این مراسم محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار گفت: فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه حضرت محمد (ص) پيامبر مهر گستر اسلام در روند زندگي انسان ها، بر دستان توانمند كارگر بوسه زده و با اين عمل به احسن وجه، منزلتي عظیم به اين قشر بخشيده است.

 

شهردار لار افزود: نكوداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از آن پیامبر رحمت، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.

 

در ادامه این مراسم؛ نسا خیل تاش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان و قاسمی معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان هم در سخنانی به بیان مقام و منزلت جایگاه کارگر در جامعه اسلامی پرداختند.

 

در پایان مراسم، از ۴ نفر از کارگران نمونه واحد امور شهر و فضای سبز شهرداری لار با اهدا لوح تقدیر و هدایا، تجلیل شد.

 

روح الله رحیمی رئیس اداره تامین اجتماعی لارستان، حجت ایزدمهر رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان و تنی چند از  معاونین و مدیران شهرداری لار در این مراسم حضور داشتند.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: