تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
برگزاری ۲۱۰ وبینار در یک سال تحصیلی آموزشکده سمای لارستان
13 ارديبهشت 1400   10:01:02 |  شهرستانها > لارستان
برگزاری ۲۱۰ وبینار در یک سال تحصیلی آموزشکده سمای لارستان

رئیس آموزشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از برگزاری ۲۱۰ وبینار تخصصی و فرهنگی در موضوعات سعدی‌شناسی، دندانپزشکی، زندان ذهن، مسائل روانشناسی، تربیتی و قرآنی در این آموزشکده خبر داد.

غلامعباس واحدپور در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌ها و کارهای انجام‌شده در آموزشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان اظهار کرد: با همت همکارانم برنامه‌ها و افتخارات بزرگی را در منطقه و کشور کسب کرده‌ایم که نتیجه پشتکار و تلاش تمام کارکنان خدوم و زحمتکش مجموعه بزرگ سمای لارستان است.
 
وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و حرکت تمام مجموعه‌های آموزشی به سمت فعالیت‌های مجازی، این آموزشکده بسیاری از برنامه‌های خود را در این راستا برنامه‌ریزی کرده است که می‌توان برگزاری ۲۱۰ وبینار تخصصی و فرهنگی در موضوعات سعدی‌شناسی، دندانپزشکی، زندان ذهن، مسائل روانشناسی، تربیتی و قرآنی را ذکر کرد.
 

رئیس آموزشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از عضویت کیمیا معتمدیان از مجموعه سما به تیم کبدی مسابقات قهرمانی امید کشور خبر داد و بیان کرد: درخشش بیش از ۸۰ دانش‌آموز در مسابقات قرآنی، فرهنگی هنری فردا، المپیاد رویش، دهه ریاضی و... که بسیاری از آنها مانند ویترایی، قلم‌زنی، نقش قالی و  نقطه‌کوبی جنبه مهارتی داشته‌اند ازجمله دستاوردهای خوب آموزشکده سمای لارستان است.

 

واحدپور گفت: در ماه مبارک رمضان، آموزشکده سمای لارستان با توزیع صدها پرس غذا بین خانواده‌های کم‌برخوردار از محل خودیاری‌های مردی، سهمی هرچند کوچک اما مهم و ارزشمند در کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت ادا کرده است.

 

این مقام مسئول با تبریک هفته معلم و ارج‌نهادن به مقام شامخ این عزیزان اضافه کرد: در هفته پیش رو، علاوه‌بر برگزاری چند برنامه به‌صورت برخط در این زمینه، توزیع غذای نذری بین معلمان مدارس سما و اهدای کارت هدیه یک میلیون ریالی برای این عزیزان برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

 

وی تأکید کرد: در آینده‌ای نزدیک و با حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، راه‌اندازی مدرسه سلامت و مجوز راه‌اندازی چند رشته جدید برای آموزشکده سما در دستورکار است که امید است این امر مهم محقق شود.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: