تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
توزیع انواع انسولین در داروخانه های سطح لارستان
20 ارديبهشت 1400   09:21:52 |  شهرستانها > لارستان
توزیع انواع انسولین در داروخانه های سطح لارستان

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی لارستان از توزیع انواع انسولین کوتاه،متوسط و طولانی الاثر در سطح شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر اسعدیان اظهار داشت: در پی کمبود داروی انسولین با پیگیری های مجدانه صورت گرفته در این زمینه خوشبختانه مشکل کمبود داروی انسولین برطرف شده و به میزان کافی در بین داروخانه های منتخب شهرستان توزیع شده که سهمیه دانشکده لارستان بیشتر از سهمیه اختصاص داده شده به شهرستان های همجوار است.

 

وی با بیان اینکه شهروندان نگران تامین انسولین مورد نیاز خود نباشند، افزود: بیماران می توانند با در دست داشتن نسخه پزشک بدون محدودیت تعداد و به هر میزان به تشخیص پزشک معالج و تایید بیمه با مراجعه به داروخانه های دکتر زاهدی در شهرجدید لار، دکتر خلیل ازاد در شهرقدیم لا، دکتر کرامتی در اوز و دکتر عباس نژاد در خنج انسولین مورد نیاز خود را تهیه نمایند. ضمن اینکه انسولین های مذکور با قیمت مصوب دولتی در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان نیز قابل دریافت است.

 

گفتنی است برای دریافت این دارو نیازی به تغییر نسخه و مراجعه به بیمه جهت تغییر کد دارو نیست و متقاضیان می توانند با همان نسخه ، انسولین مورد نظر خود را به تعداد مورد نیاز دریافت کنند.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: