تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جنس ماموریت در هلال احمر خدمت به مردم است
21 ارديبهشت 1400   11:36:06 |  شهرستانها > لارستان
جنس ماموریت در هلال احمر خدمت به مردم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: سرعت عمل، دقت عمل و مهارت، از ویژگی های مهم امدادگران هلال احمر است.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته هلال احمر؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محسن زمانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان با امدادگران پایگاه امداد ونجات بین شهری(جاده ای) چهار برکه یادمان شهدای لارستان دیدار کرد و از نحوه فعالیت، عملکرد، آمادگی و امدادرسانی به موقع امدادگران و نجاتگران اطلاع یافت.

 

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این دیدار در سخنانی اظهار داشت: امدادگران و اعضا داوطلب جمعیت هلال احمر درکنار دیگر دستگاه ها در طول سال یا در موقع بروزحوادث، خدمات ارزنده ای به هموطنان ارائه می کنند که جای تقدیر دارد.

 

حسنی تصریح کرد: سرکشی و دیدار از نزدیک با نیروهای زحمت کش حاضر در پایگاه امداد ونجات بین شهری(جاده ای) چهار برکه در مسیر لارستان-بندرعباس، در این هوای بسیارگرم تابستان که اکثرا از داوطلبان هستند، بسیار خوشایند است.

 

وی ادامه داد: این عزیزان برای خدمت رسانی سریعتر و بهتر به هموطنانمان در جاده ها، بطور شبانه روزی تلاش می کنند و واقعا با ایثار و از خود گذشتگی به همونوعان خود، آنهم در حساس ترین زمان و سخت ترین شرایط، موجبات کمک و مساعدت را فراهم می آورند و باعث جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر خانواده ها در حوادث می شوند.

 

معاون استاندار فارس ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده نیروهای داوطلب هلال احمر گفت: سرعت عمل، دقت عمل و مهارت از ویژگی های مهم و اساسی اقدامات جمعیت هلال احمر است و این ویژگی ها می تواند الگوی سایر دستگاه ها، ارگان ها و نهادها در ارائه خدمت به آحاد جامعه باشد.

 

حسنی افزود: امدادرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن در شرایط بحرانی، حالت طبیعی و آرامش را به منطقه حادثه دیده برمی‌گرداند.

 

وی با بیان اینکه سرعت در امر امدادرسانی و کمک، بسیار مهم و با ارزش است، افزود: همیشه شاهد سرعت عمل نیروهای با تلاش جمعیت هلال احمر در مواقع حوادث غیر مترقبه هستیم.

 

حسنی با اشاره به اینکه جنس ماموریت در هلال احمر خدمت به مردم است، افزود: اهداف و اصول این نهاد مردمی در راستای نگاه دینی، بسیار ارزشمند و والاست و خدمات و کمک های هلال احمر به آسیب دیدگان و نیازمندان باعث ایجاد آرامش روحی و روانی در لحظات بحرانی می شود.

 

فرماندار ویژه لارستان در خاتمه تاکید کرد: خدا را شکر جمعیت هلال احمر در همه شرایط سخت و دشوار مهیا و آماده خدمت رسانی است و همیشه شاهد یاری رساندن نیروهای ایثارگر و داوطلب این نهاد مردمی، در میادین سخت و بحرانی به آسیب دیدگان و نیازمندان هستیم.

 

در ادامه محسن زمانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان لارستان نیز گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه کرد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پایان از امدادگران این پایگاه با نثار شاخه گلی تقدیر کرد.

 

حسنی همچنین از خودرو نجات و تجهیزات امداد و نجات مستقر در این پایگاه نیز بازدید کرد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: