تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
هنرمندان و رسانه، زبان گویای مسائل فرهنگی جامعه هستند
21 ارديبهشت 1400   19:09:19 |  فرهنگ و هنر > 
هنرمندان و رسانه، زبان گویای مسائل فرهنگی جامعه هستند

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان معرفی شد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خیل تاش معاون سیاسی وی، غلامرضا یوسفی نژاد و مهدی امید بخش معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، عنایت اله موحدی بعنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان معرفی شد.
 
 در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن قدردانی از رییس و سرپرست سابق و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان اظهار داشت: مسوولیت پذیری و حس مطالبه‌گری مردم، هنرمندان و خبرنگاران این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی بالاست، از این رو ضروری است که مسئولان و متولیان امر نیز این مولفه‌ها را همواره در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های سازمانی خود لحاظ کنند.
 
جلیل حسنی بیان داشت: در کنار برخی محدودیت‌ها، کمبودها و ضعف‌ها، یکی از شاخص‌های مثبت و ممتاز لارستان، برخورداری از نیروی انسانی کارآمد، نخبه، هنرمند و توانمند در عرصه‌های مختلف است.
 
وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوان مسائل فرهنگی و هنری لارستان را با حضور مدیر جدید جلو برد، افزود: ما اعتقاد داریم اگر مسائل فرهنگی اصلاح و بهینه شوند بر تمام ابعاد زندگی اجتماعی تاثیر خواهند داشت.
 
معاون استاندار فارس تصریح کرد: امید می رود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در راستای دستورالعمل‌ها و چهارچوب و وظایفی که دارند گام هایی موثر بردارند و ارزش‌های دینی و انسانی و ارزشهای قابل قبولی که در لارستان همه بر روی آن توافق دارند که همان بحث نشاط و شادابی جوان‌ها است را مورد توجه جدی قرار دهد.
 
وی ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با برنامه‌ریزی‌های درازمدت بتواند نواقص و مشکلات را در این زمینه مرتفع نماید و برنامه ها و فعالیت های هنری را به سمت بهینه شدن پیش ببرد.
 
فرماندار ویژه لارستان خطاب به رئیس جدید گفت: در راستای جذب اعتبارات و بودجه بایستی بطور مستمر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تعامل داشته باشد.
 
او با بیان اینکه ایجاد انگیزه، انسجام و ساماندهی فعالیت های فرهنگی و هنری، در اولویت برنامه های مدیر جدید باشد، بر حمایت جدی از هنرمندان و اهالی رسانه تاکید کرد و گفت: هنرمندان و رسانه زبان گویا و بهترین راه طرح مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و غیره در سطح جامعه هستند.
 
حسنی با بیان اینکه سایت های خبری غیرمجاز ساماندهی و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند؛ افزود: این تصمیم صرفا در راستای صیانت از حقوق، بسط و توسعه فعالیت رسانه‌های خبری با شناسنامه و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از نام رسانه‌های دارای مجوز اتخاذ می شود.
 
فرماندار ویژه لارستان در پایان با توجه به گستردگی، جمعیت و سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی این شهرستان بزرگ از بی ثباتی مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گله کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان فرهنگی استان فارس نسبت به اداره ارشاد لارستان توجه ویژه داشته باشند تا بتوان وظائف مهم خود را انجام دهند، چراکه لارستان شهرستانی حساس است و در این خصوص ثبات مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان لحاظ شود که این خود مهمترین دغدغه هنرمندان و رسانه است.
 
 در ادامه این مراسم یوسفی نژاد و امید بخش معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مجید حجتی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و عنایت اله موحدی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.
 
در پایان نیز از مجید حجتی و مهدی امید بخش رییس و سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان تجلیل شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ عنایت الله موحدی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان اهل و ساکن لار و دارای مدرک دکترای جامعه شناسی است  و مدرس دانشگاه، دبیر آموزش و پرورش و عضو پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان لارستان را در کارنامه خود دارد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: