تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
سپرده‌های خیرینِ لارستان در صندوقِ قرض‌الحسنه‌ی کمیته امداد باعث هم‌افزایی دوبرابری شد
19 تير 1400   10:19:39 |  شهرستانها > لارستان
سپرده‌های خیرینِ لارستان در صندوقِ قرض‌الحسنه‌ی کمیته امداد باعث هم‌افزایی دوبرابری شد

رئیس کمیته امداد لارستان گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به سپرده‌گذاران در این صندوق هم افزایی صد در صدی اعطا می‌کند.

هوشنگ دلاور گفت: ضمن قدردانی از مردم شریف شهرستان و خیرین سپرده گذار که در سه ماهه اول سال جاری با سپرده‌های خود رتبه دوم استانی را برای این شهرستان رقم زدند باید گفت با تغییرات صورت گرفته در میزان هم افزایی این صندوق ، میزان آن به ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
 
 دلاور گفت: از آنجایی‌که ارزش و اهمیت قرض‌الحسنه در احادیث و روایات ما مسلمانان بسیار والا و مورد تاکید است، شهروندان بزرگوار شهرستان با تاسی از این آیات و روایات به سمت سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه متمایل شده که در این راستا، علاوه بر پرداخت وام به نیازمندان تحت پوشش امداد و غیر تحت پوشش، تشویقی و هم افزایی نیز به این وجوهات اضافه شده که تا سقف صد در صد قابل پرداخت است. 
 
این مسئول با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت تنها صندوق عضو شبکه شتاب کشور می‌باشد افزود: مردم می‌توانند به هر میزان که تمایل دارند در این صندوق سپرده گذاری نمایند و سپس هر فردی را که تمایل دارند برای دریافت وام به این صندوق معرفی کنند.
 
رئیس امداد امام (ره) لارستان اضافه کرد در میزان هم افزایی و تشویقی این صندوق، تا سقف ۵۰ میلیون تومان سپرده ، ۲۵ درصد، ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان، ۵۰ درصد، ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان ۷۵ درصد و بالای ۵۰۰ میلیون تومان از ۱۰۰ درصد هم افزایی اختصاص خواهد یافت  و چنانچه اختیار مصرف و هزینه کرد این سپرده‌ها به امداد واگذار تا به مددجویان خود پرداخت نماید، میزان این هم افزایی با هر مبلغ سپرده، ۱۰۰ درصد خواهد بود.
 
صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لارستان در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۱۲۸ فقره وام کارگشایی و اشتغال را به ارزش کل ۸۶۷ میلیون تومان پرداخت نموده است که از این میزان ۳۰۰ میلیون تومان وجوه اداره شده‌ی خیرین گرانقدر می‌باشد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: