تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
«انجمنِ کتاب» لارستان متولد شد
22 تير 1400   10:05:34 |  فرهنگ و هنر > کتاب و ادبیات
«انجمنِ کتاب» لارستان متولد شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، یکی از موضوعات مهمی که همگان بر آن واقف هستیم، بلندمدت بودن نتایج و اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی است و این قضیه ما را بر این وامی‌دارد با برنامه‌ریزی و پیوستگی گام برداریم.

ترویج کتاب و کتاب‌خوانی نیز از این ماجرا مستثنی نیست. اگرچه در تاریخ نزدیک لارستان، فعالیت‌های متنوع و ارزشمندی در حوزه ترویج کتاب‌خوانی توسط ادارات دولتی و افراد دغدغه‌مند و سازمان‌های غیردولتی اجرا گردیده است، امید است با توجه ‌به حضور افراد دغدغه‌مند در سطح جامعه و توجه ویژه ادارات دولتی به ترویج کتاب‌خوانی، بتوانیم جایگاه والایی را برای لارستان در حوزه فرهنگ و کتابخوانی رقم بزنیم.
 
لذا از تمامی فعالین حوزه کتاب اعم از نویسندگان، ناشران، تصویرگران، مروجان کتاب‌خوانی، دوستداران کتاب، کتابداران، کتاب‌فروشی‌ها، گروه‌های فعال در حوزه ترویج کتاب‌خوانی و افرادی که مایل به برداشتن گامی در جهت اعتلای فرهنگ کتاب‌خوانی لارستان می‌باشند، دعوت به عمل می‌آوریم تا در قالب یک برنامه‌ریزی منسجم و مشارکتی به سمت آرمان‌شهر خود قدم برداریم.لطفاً از طریق شماره تماس ذیل با ما ارتباط برقرار نمایید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: