تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
کرونا یک قربانی دیگر از «گراش» گرفت/ شناسایی ۱۲۸ مبتلای جدید در چهار شهرستان/ ۱۸۴ هم‌وطن دیگر جان باختند/ دومیلیارد نفر در جهان واکسینه شدند
23 تير 1400   17:17:32 |  شهرستانها > لارستان
کرونا یک قربانی دیگر از «گراش» گرفت/ شناسایی ۱۲۸ مبتلای جدید در چهار شهرستان/ ۱۸۴ هم‌وطن دیگر جان باختند/ دومیلیارد نفر در جهان واکسینه شدند

 لحظاتی پیش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان آخرین آمار مربوط به کرونا در سه شهرستان لارستان، خنج و اوز را تا امروز چهار‌شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ منتشر کرد.

طبق این گزارش در شبانه‌روز گذشته خوشبختانه مورد فوتی ثبت نشده اما ۸۳ بیمار جدید شناسایی شده‌اند که از لار ۱۷ نفر، از اوز ۷ نفر، از احمدمحمودی و بیدشهر هرکدام ۵ نفر و بقیه از دیگر مناطق هستند.
 
از گراش هم خبر می‌رسد در شبانه‌روز گذشته متاسفانه یک مرد ۶۶ ساله گراشی جان باخته و ۴۵ مبتلای جدید نیز شناسایی شده‌اند. 
 
 شمار افراد بستری شده در بیمارستان‌های لار، اوز و خنج نیز اینک با یک نفر کاهش نسبت به روز گذشته ۴۸ نفر است و از این تعداد وضعیت ۸ بیمار نامناسب و به دستگاه تنفس مصنوعی متصل‌‌اند.
 
این گزارش همچنین شمار بهبودیافتگان سه شهرستان را ۱۳ هزار و ۵۷۸ نفر اعلام کرده است.
 
با این وصف شمار رسمی جان‌باختگان در سه شهرستان همچنان ۲۳۹ نفر و در چهار شهرستان به ۲۸۲ نفر رسید.
 توضیح: آمار فوتی‌های زیرمجموعه علوم پزشکی لارستان روز گذشته به‌طور رسمی ۲۳۹ نفر اعلام شد که بیشتر از آمار تجمیعیِ فوتی‌ها بود. روابط عمومی علوم پزشکی لارستان دلیل این موضوع را آمار افراد لارستانی فوت شده در دیگر شهرهای کشور اعلام کرد که معمولا با چند روز تاخیر اعلام می‌شود.
 
در ایران:
در شبانه‌روز گذشته ۲۳ هزار و ۳۷۱ بیمار جدید در کشور شناسایی و ۱۸۴ نفر دیگر نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند.
 
با این وصف شمار مجموع جان‌باختگان در کشور به ۸۶ هزار و ۳۹۱ نفر و شمار مجموع مبتلایان به ۳ میلیون و ‍۴۴۰ هزار و ۴۰۰ نفر رسید.
 
در جهان:
شمار مجموع فوتی‌ها: ۴ میلیون و ۶۷ هزار و ۲۰۱ نفر
شمار مجموع مبتلایان: ۱۸۸ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵۷ نفر
شمار افراد واکسینه: یک میلیارد و ۹۹۶ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۲۶۵ نفر

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: