تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیش‌بینی بودجه اتمامِ «کتابخانه مرکزی»/ حمایت از «مجتمع گردشگری بُگال»/ پیگیری ایجاد جاده دسترسی به «رصدخانه»
28 تير 1400   09:38:49 |  شهرستانها > لارستان
پیش‌بینی بودجه اتمامِ «کتابخانه مرکزی»/ حمایت از «مجتمع گردشگری بُگال»/ پیگیری ایجاد جاده دسترسی به «رصدخانه»

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از سه طرح نیمه‌تمام شهر لار بازدید کرد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی به همراه دلاور معاون عمرانی فرمانداری، شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و معاونین وی، از سه طرح نیمه تمام شهر لار بازدید و از روند عملیات اجرای این طرح ها بازدید کردند.
 
اولین بازدید فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی از کتابخانه نیمه‌تمام مرکزی شهر لار بود.کتابخانه مرکزی شهرستان لارستان از سال ۱۳۸۸ درحال ساخت است که به‌دلیل کمبود اعتبار همچنان روند ساخت آن به کندی صورت می‌پذیرد.
 
این طرح ۳۵۰۰ مترمربع مساحت و دو هزار متر مربع زیربنا دارد و در دو طبقه در حال احداث است و هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تاکنون بالغ بر دو میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
 
فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این بازدید گفت: امسال از محل اعتبارات استانی و توازن مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار البته درصورت تخصیص برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده است.
 
جلیل حسنی همچنین از طرح مهم «مجتمع گردشگری بُگال» لارستان نیز بازدید و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و معاونینش مسائل و مشکلات پیش روی این طرح عظیم نیز بررسی شد.
 
این مجتمع بزرگ نیز در زمینی به مساحت ۶۴ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری افزون بر صد میلیارد تومان در حال احداث است.
 
این طرح قرار است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت و همکاری دولت برای ایجاد زیرساخت‌های لازم اجرایی شود.
 
فرماندار ویژه لارستان در ادامه به «رصدخانه» بزرگ شهر لار هم رفت و در آنجا نیز طی نشستی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر لار مشکلات این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
مهمترین مشکل رصدخانه شهر لار، جاده دسترسی آن به طول یک کیلومتر بود که مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری لار طی نشست تخصصی برای این مهم هماهنگی لازم را انجام دهند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: