تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بمناسبت روز خبرنگار
17 مرداد 1400   08:21:24 |  شهرستانها > لارستان
پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بمناسبت روز خبرنگار

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در پیام جلیل حسنی آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصر بفرد جهت قدردانی و تقدیر از مردان و زنانی است که مهمترین هدف خود را روشنگری و شفاف سازی در مسیر رشد و تعالی جامعه قرار داده اند.
 
روز خبرنگار، یادآور مردان بزرگی است که در عرصه آگاهی‌بخشی و حقیقت‌جویی، خطرها را به جان خریدند و با ایمان و تعهد به راه مقدس خود، پیش‌قراول پیشرفت و اعتلای جامعه خود شدند.
 
در حقیقت قدم گذاشتن در عرصه‌ای که در نظم کنونی جهان، به‌واقع عرصه خطیر و حساسی است، شجاعت، جسارت، دانش و تخصصی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید.
 
خبرنگاران به‌عنوان طلایه‌داران این عرصه، حتی با وجود خطراتی مانند شیوع بیماری کرونا هم رسالت اخلاقی و انسانی خود را فراموش نکرده‌اند و بیش از پیش به انجام وظیفه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌پردازند.
 
روز خبرنگار روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می شوند.
 
قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می باشد و امروز جامعه ما مرهون همدلی ها و همزبانی های حمایتگرانه و نقادانه خبرنگاران شریفی است که بدون هیچ چشمداشتی از سختی های کار نمی هراسند و تا حصول نتیجه مطلوب دست از تلاش برنمی دارند.
 
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، بویژه شهید محمود صارمی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر، اصحاب رسانه، اهل قلم، خانواده مطبوعات و عکاسان پر تلاش و زحمت کش منطقه لارستان بزرگ تبریک می‌گویم و توفیق روز افزون این دیده‌بانان جامعه، تصویرگران زندگی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم.
 
جلیل حسنی
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: