تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
راه‌اندازی رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان
15 مرداد 1400   16:19:37 |  شهرستانها > لارستان
راه‌اندازی رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: ۶ رشته کاربردی و پرطرفدار به رشته‌های مجموعه علمی آموزشی این دانشگاه اضافه شد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، مهدی زارع در حاشیه بازدید از امکانات و آزمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: بر اساس سند آمایش رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیرهای انجام شده، مجوز برخی از رشته‌های پرمخاطب به واحد لارستان داده شده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ادامه داد: راهبرد امروز دانشگاه آزاد اسلامی، راهبرد مسئله‌محور و نیازمحور در سایه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بوده و دستیابی به این امر مهم در شهرستان با ایجاد اتاق‌های فکر متشکل از استادان و متخصصان امر در این واحد دانشگاهی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

 

زارع با تأکید بر زیرساخت‌ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: بحمدالله از مهر سال جاری، این واحد دانشگاهی پذیرای دانشجویان و علاقه‌مندان در رشته‌های تربیت‌معلم علوم‌تجربی، مربی‌بهداشت مدارس، فیلم‌سازی(‌کمک کارگردانی)، نقاشی، جوشکاری و کاردانی فنی مکانیک است که با اضافه شدن این رشته‌های جدید برخی از نیازهای آموزشی جوانان شهرستان برطرف شده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت آزمون به انتخاب این رشته‌ها و سایر رشته‌های دانشگاه مبادرت ورزند.

 

وی با تشکر از مجموعه پویا و موفق سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: با توجه به ساختار سازمانی، مجموعه سما در هفته‌های آتی به عنوان یکی از دانشکده‌های این واحد دانشگاهی، تمام امکانات و تجهیزات خود را در اختیار پژوهشگران، استادان و دانشجویان دیگر دانشکده‌ها و رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان قرار می‌دهد.

 

این مقام مسئول با تأکید بر مراکز تابعه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بیان کرد: از مهر امسال برخی از رشته‌های جدید به این مراکز تخصیص داده شده است که امیدواریم مورد توجه مخاطبان و داوطلبان در شهرستان‌های خنج، گراش و اوز قرار بگیرد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: