تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
فرماندار ویژه لارستان، امسال هم برتر و نمونه استان شد
4 شهريور 1400   13:50:04 |  شهرستانها > لارستان
فرماندار ویژه لارستان، امسال هم برتر و نمونه استان شد

جلیل حسنی از ۵ سال حضورش در فرمانداری ویژه لارستان، ۴ سال برتر استان و ۱ سال برتر کشوری شده است.

به گزارش عصرنامه لارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان فارس، که ساعتی قبل در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار گردید، باز هم فرماندار برتر و نمونه استان فارس شد و از دست دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس لوح تقدیر دریافت کرد.
 
هدف جشنواره رجایی شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها در سطوح مختلف است.
 
این جشنواره اختصاص به بررسی و ارزیابی تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی و فرمانداری های استان فارس در سال ۹۹ دارد و طی شش ماه گذشته مورد ارزیابی عمومی، اختصاصی و عملکردی قرار گرفته است.
 
در این مراسم ضمن تقدیر از مطلوبیت خدمات ارائه شده به مردم و پس از ارزیابی های صورت گرفته از میان ۳۶ فرماندار استان فارس توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حائز رتبه برتر و نمونه استان شد.
 
گفتنی است، طی ۵ سال مدیریت جلیل حسنی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به مدت ۴ سال (سال های ۹۵، ۹۷، ۹۸ و ۹۹) به عنوان فرماندار برتر و نمونه در سطح استان فارس معرفی شده است.
 
یادآور می شود که جلیل حسنی، علاوه بر اینکه طی چند سال اخیر به عنوان فرماندار برتر و نمونه استانی انتخاب شده است و در جشنواره شهید رجایی استان مورد تقدیر قرار گرفته است، در سال ۱۳۹۸ نیز بعنوان فرماندار برتر کشور در حوزه اقتصادی معرفی و از ایشان در وزارت کشور تجلیل شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: