تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مجتمع آموزش عالی لارستان میزبان اولین دوره کنفرانس ملی «تحول دیجیتال و اینترنت اشی» می شود
8 شهريور 1400   09:17:33 |  شهرستانها > لارستان
مجتمع آموزش عالی لارستان میزبان اولین دوره کنفرانس ملی «تحول دیجیتال و اینترنت اشی» می شود

رییس مجتمع آموزش عالی لارستان از برگزاری اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و اینترنت اشیا در لارستان خبر داد به گزارش میلادلارستان علی طاهری اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه لارستان در حوزه فناوری های دیجیتال و فرصت های عالی سرمایه گذاری در این حوزه از ظرفیت بالایی برخوردار است و با عنایت به توان علمی مجتمع آموزش عالی لارستان و طی اخذ مجوز های لازم، اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم های هوشمند در آذر ماه ۱۴۰۰ در این مجتمع برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ موضوع این کنفرانس یکی از به روز ترین و کاربردی ترین مباحث علمی دنیا است و پذیرش مقالات در زمینه های اینترنت اشیا، سیستم های هوشمند، علوم شناختی، سیستم های چند عامله، هوش مصنوعی، امنیت سخت افزاری و نرم افزاری، ارتباطات و شبکه و داده های بزرگ صورت خواهد گرفت.

 

طاهری با بیان اینکه این کنفرانس با حمایت معنوی دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز و دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد ادامه داد: علاوه بر این، اساتید بسیار برجسته ای از کشورهای مختلف به عنوان سخنران علمی و یا ارائه دهنده کارگاه در این کنفرانس شرکت خواهند داشت که از آن چمله می توان به حضور اساتیدی از دانشگاه های جورجیا آمریکا، تورنتو کانادا، تهران، صنعتی شریف، شیراز، شهید بهشتی، صنعتی شیراز، باهنر کرمان و اراک به عنوان اعضای کمیته ی علمی کنفرانس اشاره نمود.

 

لازم به ذکر است که تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و سیویلیکا نمایه خواهند شد و مقالات برتر طی یک فرآیند داوری در مجله ی معتبر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با عنوان  Aut Journal of Modeling and Simulation چاپ می گردد.

 

گفتنی است برگزاری این کنفرانس با توجه به سطح بالای علمی و موضوعات کاربردی آن، نقش مهمی در ارتقای ظرفیت علمی و فناوری شهرستان خواهد داشت.

 


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: