تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
دوز دوم واکسیناسیون بیش از 1000 نفر از فرهنگیان در لارستان آغاز شد
8 شهريور 1400   16:03:29 |  شهرستانها > لارستان
دوز دوم واکسیناسیون بیش از 1000 نفر از فرهنگیان در لارستان آغاز شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از روند تزریق واکسن به فرهنگیان واقع در باشگاه فرهنگیان شهر لار بازدید کرد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان به اتفاق خیل تاش معاون سیاسی فرمانداری و مهدی اسماعیلی مدیریت آموزش و پرورش لارستان، از روند تزریق واکسن به فرهنگیان واقع در باشگاه فرهنگیان شهر لار بازدید کرد.
 
فرماندار ویژه لارستان در این بازدید سرزده از مرکز واکسیناسیون فرهنگیان در برابر کوید ۱۹ واقع در باشگاه فرهنگیان شهر لار، ضمن قدردانی از مدافعان حریم سلامت و روند اجرای واکسیناسیون را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
 
جلیل حسنی در این بازدید گفت: در حال حاضر تعداد موارد مثبت آزمایش کرونا در شهرستان در حال کاهش بوده که عامل اصلی آن رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات و همچنین اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و درمانی دانشکده علوم پزشکی و همراهی و همکاری بسیج و سایر اعضا ستاد مقابله با کرونا شهرستان لارستان است.
 
وی در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان نیز گفت: در حال حاضر با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و دانشکده علوم پزشکی لارستان امکان واکسیناسیون تزریق واکسن در شهرستان فراهم شده که امیدواریم تا پایان شهریور، کلیه معلمان و فرهنگیان شهرستان واکسینه شوند.
 
گفتنی است طبق زمانبندی در ۲ شیفت صبح و عصر، امروز بیش از 400 نفر از فرهنگیان دوز دوم را دریافت می کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: