تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
کتاب «بورس به‌زبان ساده» اثر یک نویسنده لارستانی منتشر شد
13 شهريور 1400   17:47:57 |  فرهنگ و هنر > کتاب و ادبیات
کتاب «بورس به‌زبان ساده» اثر یک نویسنده لارستانی منتشر شد

كتاب «بورس به زبان ساده» اثر «مجتبي اسمائي» توسط انتشارات «آراد كتاب» در ١٦٠ صفحه و در ۱۳ فصل منتشر شد.

 بخشی از مقدمه كتاب:
برای فعالیت در بازارهای مالی از جمله بازار سرمایه، نیاز به فراگیری مفاهیم پایه در آن بازار است. چرا که یادگیری مفاهیم پایه باعث می‌شود تا فرد با وسعت دید بهتری به بازار بنگرد و عملا بخشی از ریسک که ناشی از نبود اطلاعات و دانش کافی‌ست را کاهش دهد. پس فراگیری این مفاهیم یک ضرورت محسوب شده و فرد باید در گام نخست آن‌ها را فرا گیرد.
 
در کتاب بورس به زبان ساده مفاهیم پایه در قالب سوالاتی گردآوری شده که معمولا افراد در بطن ورود به بازار سرمایه، در ذهن خود دارند و از آنجایی که نمی‌توانند پیوستگی و ساختار منظم آن‌ها را تشخیص دهند، دچار سردرگمی می‌شوند.
 
 بنابراین این موضوع می‌تواند روند یادگیری را برای آن‌ها دشوار و ملال آور کند. از اینرو نویسنده تلاش کرده با زبانی ساده و به صورت مختصر و مفید به تمامی آن سوالات پاسخ دهد تا هم در زمان مخاطب صرفه‌جویی شود و هم یک ساختار منظم و پیوسته‌ای داشته باشد.
 
 سرفصل‌های کتاب بورس به‌زبان ساده:
تعریف بازار و انواع آن/ انواع بازارهای مالی/ انواع اوراق بهادار/ بازار بورس/ انواع بازار بورس/ آشنایی با اصطلاحات رایج بخش اول/ آشنایی با اصطلاحات رایج بخش دوم/ انواع بازده سرمایه‌گذاری در بورس/ انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در بورس/ فرآیند سرمایه‌گذاری در بورس/ آشنایی با سایت‌های مهم بورسی/ آموزش سایت TSETMC.COM و تابلو خوانی/ فیلترنویسی

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: