تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
به‌زودی اکرانِ فیلم‌های سینمایی روز در لار از سرگرفته می‌شود
15 شهريور 1400   14:58:31 |  فرهنگ و هنر > سینما
به‌زودی اکرانِ فیلم‌های سینمایی روز در لار از سرگرفته می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ همزمان با روز سینما، عنایت‌الله موحدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به همراه فریدونی‌نژاد کارشناس این اداره، در فرهنگسرای مرتضوی شهرداری لار حضور یافت و ضمن دیدار با محسن زارع مسئول انجمن سینمای این شهر؛ از خدمات ارزنده این هنرمند پرتوان، پرتلاش و خلاق تجلیل کرد.

در این دیدار که سیدکامران علوی مدیر روابط عمومی شهرداری لار نیز حضور داشت، موحدی با بیان اینکه تاکنون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری و تعامل خوب شهرداری در زمینه فرهنگ و هنر و ارتقای این دو مقوله گام‌های ارزنده‌ای برداشته‌اند، گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس، ساخت کلیپ با این مضمون در دستور کار قرار گرفته است.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در ادامه سخنان خود از برگزاری جشنواره فیلم فرهنگ کار خبر داد و افزود: این جشنواره نیز با همکاری شهرداری و با بهره‌گیری از تجربیات هنرمندان خوب منطقه لارستان بزرگ اجرایی خواهد شد.
 
محسن زارع معاون فرهنگی شهرداری و مسئول انجمن سینمای شهر لار، با بیان اینکه در سال ۹۸ فعالیت سینمای لار با اکران فیلم های روز سینمای ایران؛ از سر گرفته شد، گفت: متاسفانه با ورود ویروس کرونا به کشور و شروع محدودیت‌ها، این فعالیت متوقف شد.
 
مسئول انجمن سینمای شهر لار این نوید را به هنرمندان و دوستداران سینما داد که با برنامه‌ریزی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، شاهد احیای دوباره سینمای شهرمان خواهیم بود.
 
زارع در بخش پایانی سخنان خود، گزارشی از فعالیت و عملکرد انجمن سینمای شهر لار را به سمع حاضرین رساند.
 
گفتنی است محسن زارع کارشناس هنرهای نمایشی است و حضور در چند برنامه تلوزیونی در قالب نویسنده و کارگردان را در سوابق خود دارد. وی همچنین پیش از این در چندین جشنواره فیلم داستانی و مستند در سطح کشور، جوایزی را کسب کرده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: