تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
کاهش ۳۰ کیلومتری فاصله لار به داراب با پایان عملیات اجرایی محور دهکویه – گلکویه
17 شهريور 1400   19:13:16 |  شهرستانها > لارستان
کاهش ۳۰ کیلومتری فاصله لار به داراب با پایان عملیات اجرایی محور دهکویه – گلکویه

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از کاهش ۳۰ کیلومتری لار به داراب پس از پایان عملیات اجرایی مسیر فرعی دهکویه- گِلکویه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حسن شبانی اظهار داشت: طول این مسیر ۴۵ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار گرفته که موجب شده مسیر لار به داراب کاهش ۳۰ کیلومتری داشته باشد. 

 

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه جاده های فرعی و روستایی مویرگ های تغذیه اقتصادی کشور هستند و همواره نقش مهمی در توسعه اقتصاد و کشاورزی دارند، تصريح كرد: در راستای توسعه ارتباطی لارستان با دیگرشهرستان های همجوار و کاهش چشمگیر در مصرف انرژی، زمان سفر و افزایش ضریب ایمنی برای تردد از این مسیر برای دسترسی به شهرستان داراب مورد استقبال کاربران جاده ای قرار گرفته و عدم قرار گرفتن تونل، این مسیر انتخاب رانندکان جهت حمل بارهای ترافیکی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه راه های روستایی و فرعی هزینه نیست بلکه سرمایه است، افزود: جهت بهسازی و روکش آسفالت به همراه رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز در این محور اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: