تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
۳۲ هزار دانش آموز لارستانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند
1 مهر 1400   10:26:21 |  شهرستانها > لارستان
۳۲ هزار دانش آموز لارستانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند

۳۲ هزار و ۴۳۱ دانش آموز دختر و پسر لارستانی سال تحصیلی جدید را شروع کردند.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در شروع سال تحصیلی جدید صبح امروز، طی مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، نسا خیل تاش معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، امجدی فرماندهی انتظامی لارستان، پیش بین جانشین سپاه، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، مدیر آموزش و پرورش، محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین، معلمین و اولیا دانش آموزان لارستانی، بصورت نمادین، زنگ مهر و ایثار، به نمایندگی از ۲۹۰ واحد آموزشی، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، درآموزشگاه های پسرانه ابتدایی حاج رضا نجف پناه و متوسطه دخترانه فرزانگان(تیزهوشان) شهرستان به صدا درآمد.

 

گفتنی است در این روز  ۳۲ هزار و ۴۳۱ دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز شروع سال جدید را گرامی داشتند که از این تعداد ۳ هزار و ۴۰۲ دانش آموز پایه اول هستند که با نام خدای تبارک و تعالی در بیش از ۱۳۰۲  کلاس درس حاضر شدند.

 

سخنرانی معاون معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار و مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش، قرائت شعر و مقاله و پخش کلیپ بوی ماه مهر، بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس و تجلیل از دانش آموزان، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

در ادامه فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان در جمع معلمین و دانش آموزان پیش دبستانی هلال مهر نیز حضور یافتند و به آنها تبریک گفتند.

 

اضافه می گردد که مراسم مشابهی نیز در مدارس بخش های بیرم، جویم، بنارویه، صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان نیز برگزار شد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: