تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
خدمت مقدس سربازی، فرصت بسیار ارزشمندی است
30 شهريور 1400   09:41:15 |  شهرستانها > لارستان
خدمت مقدس سربازی، فرصت بسیار ارزشمندی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از سربازان امریه و وظیفه فرمانداری تجلیل کرد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و روز سرباز، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از سربازان وظیفه(انتظامی و سپاه) و امریه فرمانداری، تجلیل کرد.
 
در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی در سخنانی با بیان اینکه تاریخ هشت سال دفاع مقدس، جلوه ای آشكار از آرمان ها و ارزش هایی چون پایداری و ایثار در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود؛ اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یكی از درخشان ترین عرصه های دفاع محسوب می شود؛ هنگامه ای كه ملت ایران در اتحادی بی نظیر و یكپارچه به مصاف با دشمن متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از خاك وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند.
 
جلیل حسنی خاطر نشان کرد: رویدادهای هشت سال دفاع مقدس نه تنها در تاریخ جایگاه ویژه ای دارد، بلکه خاطرات تلخ و شیرین آن تا همیشه در ذهن آنان که این دوران را از سر گذراندند؛ می ماند.
 
وی تاکید کرد: با شروع جنگ، نوجوانان و جوانان ما در قالب سرباز، پاسدار و نیروهای بسیجی و ارتشی خود را به مناطق جنگی می رساندند تا از میهن اسلامی خود دفاع کنند که آن روزها برای این رزمندگان حال و هوای خاصی داشت.
 
فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: دفاع مقدس، تجلی گاه جلوه‌های ایثار، از خود گذشتگی، جانفشانی، مقاومت، عشق و محبت و عواطف سرشار انسانی بود که یکایک مردم سربلند ایران اسلامی از پیر و جوان و کودک و زن و مرد در آن نقش آفرین بودند.
 
حسنی در ادامه ضمن تبریک روز سرباز و قدردانی از سربازان رشید اسلام و قران، یادآور شد: خدمت مقدس سربازی افتخاری است برای جوانان غیور و متدین ایران اسلامی که همواره با بهره گیری از آموزه های دینی و انقلابی در راه دفاع از استقلال و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می کنند.
 
وی خطاب به سربازان گفت: شما سربازان که آینده ساز کشور اسلامی مان هستید، باید با تاسی از سیره شهدا که بیشتر آنان در سنین جوانی در سالهای دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و با ایمان، اخلاص و شجاعت بی نظیر حماسه آفریدند، امروز آماده دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی باشید.
 
معاون استاندار فارس اضافه کرد: خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار ارزشمندی است تا ضمن انجام وظایف محوله و فراگیری آموزش‌های مختلف، از هر فرصتی که در این دو سال به دست آوردید، برای مهارت افزایی و افزایش سطح دانش و معلومات خود استفاده کنید.
 
در پایان از سربازان وظیفه(انتظامی و سپاه) و امریه فرمانداری ویژه لارستان با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در این مراسم همچنین نسا خیل تاش واحسان طاهری معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری، سروان انتظامی سید عادل حسینی فرمانده حفاظت فرمانداری، سروان پاسدار محمد پیرمراد فرماندهی بسیج ادارات شهرستان، و روح الله پیش بین فرمانده بسیج اصناف و کارگری نیز حضور داشتند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: