تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
درخشش نونهالان لارستانی در مسابقات کشتی آزاد انتخابی کشور
31 شهريور 1400   17:46:25 |  ورزش > 
درخشش نونهالان لارستانی در مسابقات کشتی آزاد انتخابی کشور

مسئول هیئت کشتی لارستان از کسب یک مدال نقره، دو برنز و دو عنوان پنجمی توسط نونهالان لارستانی در پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی استان فارس و انتخابی کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: رقابت های کشتی آزاد نونهالان استان فارس برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و در این پیکارها ابراهیم ملتفت کشتی گیر وزن ۴۱ کیلوی لارستانی با وجود اینکه شایستگی عنوان قهرمانی را داشت در دیدار فینال مقابل کشتی گیر شیرازی مغلوب شد و بر سکوی دوم این پیکارها ایستاد.
 
 
وی با اشاره به اینکه سبحان رنجبری و پوریا غلامحسین نژاد نیز به ترتیب مدال برنز وزن ۳۸ و ۶۸ کیلو را بدست آوردند، تصریح کرد: علی زارعی و محمد زارعی نیز به عنوان پنجمی این مسابقات بسنده کردند.
 
 
قهرمان پیشین کشتی آسیا با بیان اینکه غلامرضا غلامحسین نژاد و محمدرضا عسکرپور به عنوان مربی هدایت تیم کشتی آزاد نونهالان لارستان را در این پیکارها به عهده داشتند، افزود: از مربیان و مدال آوران تیم کشتی نونهالان لارستان در هفته تربیت بدنی و ورزش و با حضور محسن کاوه مدیرفنی تیم های ملی کشتی آزاد ایران تجلیل می شود.
 
 
مسئول هیئت کشتی لارستان ادامه داد: پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی استان فارس و انتخابی کشور گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور بیش از ۱۵۰ کشتی گیر روز سی ام شهریور ماه در سالن ۹ دی شهرستان سروستان برگزار شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: