تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
واکسن زیاد، متقاضی کم!
4 مهر 1400   09:10:46 |  شهرستانها > لارستان
واکسن زیاد، متقاضی کم!

معاون بهداشت علوم پزشکی لارستان گفت: با ورود محموله جدید واکسن در لارستان موجودی واکسن مجموعه بسیار مناسب است اما متاسفانه استقبال رده‌های سنی جدید بسیار کم بوده است.

به‌گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان؛ دکتر وحید یگانه با اشاره به اینکه دو سالن تجمیعی واکسیناسیون را در بنارویه و بیرم راه‌اندازی کرده‌ایم اظهار داشت: تعداد سالن واکسیناسیون در شهرستان لار به عدد ۶ و در سه شهرستان به عدد ۸ رسیده است.

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: با ورود محموله جدید واکسن در لارستان موجودی واکسن مجموعه بسیار مناسب است اما متاسفانه استقبال رده‌های سنی جدید بسیار کم بوده لذا از گروه‌های سنی ۱۲ سال به بالا درخواست می‌کنم با توجه به فروکش کردن موج پنجم و برای جلوگیری از موج بعدی هر چه سریعتر خود را واکسینه نمایند.

 

دکتر یگانه افزود: مقرر شده است با ایجاد زیرساخت در کل کشور خدمات اجتماعی به افرادی تعلق گیرد که کارت واکسیناسیون دارند.

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با اعلام وزیر بهداشت دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور از پانزدهم مهرماه بازگشایی می‌شوند و مراکز آموزش عالی نیز به مرور از اول آبان‌ماه درهای خود را به‌روی طالبان علم باز می‌کنند، بنابراین واکسینه کردن افراد ضرورت بالایی دارد که تاکنون در لارستان محقق نشده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: