تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
لزوم تشکیل اتاق فکر برای رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی لارستان
14 مهر 1400   16:07:01 |  شهرستانها > لارستان
لزوم تشکیل اتاق فکر برای رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بر لزوم لزوم تشکیل اتاق فکر برای رفع مشکلات این دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در سالن شهید «بزرگ‌نیا» این دانشگاه تشکیل شد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست گفت: با توجه به فرآیند جذب حداکثری دانشجو، انتظار می‌رود که مسئولان دانشگاه‌ها فعالیت‌های خود را مضاعف کرده و پاسخگوی داوطلبان باشند.

 

مهدی زارع اضافه کرد: با توجه به استقبال مناسب از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان باید این مجموعه علمی با تلاش انتظارات به‌حق و قانونی داوطلبان را در مراحل ثبت‌نام برآورده کرده و در حد توان مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن مرتفع کند.

 

وی با تأکید بر انسجام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و مراکز تابعه ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه‌ها بیش از گذشته انسجام یافته و در رضایتمندی مخاطب الگویی برای سایر مراکز دانشگاهی باشد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان متذکر شد: باید با تشکیل اتاق فکر و بررسی کارشناسانه، مشکل فارغ‌التحصیلان مرکز خنج، کمبود نیروی انسانی مرکز گراش، مشکلات استخدامی کارکنان مرکز اوز و کمبودهای دانشکده «بیرم» در حداقل زمان مرتفع شود.

 

زارع تبیین کرد: امیدواریم با انسجام و تعامل دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و مراکز دانشگاهی شاهد جذب قابل قبول دانشجو در باشیم.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: