تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
وحدت در عرصه ملی و فراملی قدرت آفرین است
24 مهر 1400   15:10:24 |  شهرستانها > لارستان
وحدت در عرصه ملی و فراملی قدرت آفرین است

همراهی و هماهنگی مردم منطقه و وحدت آنان، موجب سرعت بخشیدن در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها گردیده است معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: وحدت نه تنها در بُعد دینی دارای ارزش و اهمیت است، بلکه آثار مثبت آن در همه ابعاد زندگی اجتماعی تبلور عینی دارد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در مراسم جشن هفته وحدت در شهر خور لارستان ضمن تبیین و تحلیل ابعاد مختلف وحدت، نام گذاری هفته وحدت را یک امر صحیح و نشان دهنده دور اندیشی و در راستای تبدیل تهدید ها به فرصت دانست و گفت: در حقیقت وحدت به همان اندازه که می تواند در عرصه گسترش احکام و ارزش‌های اسلامی و ارزشهای انسانی نقش‌آفرین باشد و به همان اندازه که در عرصه بین‌المللی می‌تواند اقتدار آفرین و در راستای حمایت از منافع ملی به عنوان یک پشتوانه جدی برای سرداران عرصه نظامی و دیپلماسی و به عنوان یک قدرت نرم در کنار قدرت سخت و نظامی تأثیرگذار باشد، به همان اندازه در داخل کشور و در عرصه ملی، داخلی، استانی و شهرستانی هم می‌تواند قدرت آفرین، امنیت زا باشد و به اجرای فعالیت‌های اجرایی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، اقدامات و غیره در کشور سرعت ببخشد.
 
فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: وقتی وحدت، هماهنگی، انسجام و همگرایی باشد، قطعاً آسیب ها، هزینه ها و ناهنجاری ها کمتر می شود و نظم و یکپارچگی، اتحاد و هم افزایی بیشتر می‌شود و حتی سرعت بخشی به عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی نیز بیشتر می شود.
 
وی ادامه داد: همراهی و هماهنگی مردم منطقه و وحدت آنان، موجب سرعت بخشیدن در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها گردیده است.
 
معاون استاندار فارس با بیان اینکه هدف ما یکی شدن در موضوع وحدت مطرح نیست، خاطرنشان کرد: آحاد مردم دارای سلیقه ها و افکار متفاوتی هستند، لذا هنر ما بایستی در این باشد که بتوانیم همگرا، همدل و هماهنگ در راستای رسیدن به اهداف منطقه ای و شهرستانی خود گام برداریم.
 
حسنی اضافه کرد: اگر در فعالیت های اجتماعی هم وحدت ایجاد شود و انجام امور بطور مطلوب شکل بگیرد، مطمئنا رضایتمندی مردم را در پی دارد و این رضایت مندی باعث اعتماد بین مردم و حاکمیت دینی می گردد و در ادامه رضایتمندی و علاقه مردم به نظام اسلامی بیشتر و این خود باعث گسترش احکام اسلامی و دفاع از منشور حکومتی اسلام می شود که می‌تواند یکی از پویاترین منشور حکومتی عصر جدید ما را رقم بزند.
 
فرماندار در پایان از همه مسئولین، شوراهای اسلامی شهر و روستا، معتمدین، خیرین، دهیاران و آحاد مردم خواست که همچون همیشه در راستای گسترش همدلی، همگرایی و اتحاد بیش از پیش حرکت کنند و تعارضات را تبدیل به تعامل و هماهنگی و گسترش اسلام و نهادینه کردن ارزش های اسلامی و آگاهی بخشی وحدت را رقم بزنند.
 
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مختار موسوی امام جمعه لار، دانش امام جمعه خور، دکتر سید احمد هاشمی از اساتید و علمای اهل سنت لارستان نیز به به ایراد سخن پرداختند.
 
مولودخونی، اجرای گروه سرود مصباح الهدی، قرائت شعر ، اجرای موسیقی، نورافشانی و پخش نقل و شیرینی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: