تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
فرماندار لارستان خواستار تامین اعتبار برای اتمام خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان شد
25 مهر 1400   14:07:08 |  شهرستانها > لارستان
فرماندار لارستان خواستار تامین اعتبار برای اتمام خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان شد

جلیل حسنی خواستارتامین اعتباربرای اتمام خوابگاه دانشجویی، افزایش رشته های تحصیلی و همچنین تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات آموزشی، کارگاهی و آزمایشی آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی در آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان خواستار تامین اعتبار برای اتمام خوابگاه های دانشجویی این آموزشکده شد.
 
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، دکتر علی موسوی مدیر کل نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به همراه دکتر محمد جامعی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.
 
در این نشست که خیل تاش معاون سیاسی فرمانداری، رییس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان و معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان خواستار افزایش رشته های تحصیلی و همچنین تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات آموزشی، کارگاهی و آزمایشی آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان شد.
 
جلیل حسنی با تقدیر از همراهی دانشگاه فنی و حرفه ای استان و شهرستان تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی آموزشکده و دغدغه خانواده ها و مسؤولان آموزشکده برای اسکان دانشجویان در خوابگاه می طلبد که دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و استان در اتمام ساخت خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشد .
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان در حال حاضر 300 نفر دانشجو دارد و در رشته های برق، الکترونیک، کامپیوتر و حسابداری در مقاطع کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: