تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
خانواده نیک‌اندیش «جعفری» روستای «چغان» را از بی‌آبی نجات دادند
30 مهر 1400   15:19:39 |  شهرستانها > لارستان
خانواده نیک‌اندیش «جعفری» روستای «چغان» را از بی‌آبی نجات دادند

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی، طرح آب‌رسانی به روستای چغان شهرستان لارستان که با مشارکت مالی خیر نیکوکار به مرحله بهره‌برداری رسیده بود، در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس، طی مراسمی با حضور حسین‌زاده نماینده‌ مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز، بوستانی مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مصلح مدیرعامل مجمع خیرین آبرسان استان فارس، میرپور مدیر امور آبفا شهرستان لارستان، بخشدار جویم، اعضای شورای اداری بخش جویم و شورای اسلامی روستای چغان، طرح آبرسانی به این روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال با مشارکت مالی خیر نیکوکار در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.
 
 نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از گشایش این طرح، ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت مالی خیر نیکوکار که از دیرباز نقش پررنگی در خدمات اجتماعی عام‌المنفعه داشته است، پروژه‌های آبرسانی بیشتری در روستاهای این شهرستان اجرا و به بهره برداری برسد.
 
در ادامه مراسم، فرماندار ویژه لارستان نیز طی سخنانی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های امور آبفای این شهرستان در حوزه خدمات مطلوب و بهنگام آبرسانی به مردم تقدیر و خواستار همکاری بیش از پیش مردم و مسئولین در راستای مدیریت مصرف آب شد.
 
در این مراسم و پیش از سخنان فرماندار شهرستان، علی بوستانی مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از گشایش این طرح به تشریح این طرح آبرسانی پرداخت و اظهار نمود: به منظور آبرسانی به مردم روستای چغان، یک حلقه چاه آبرسانی با مشارکت مالی خیر نیکوکار مرحوم حاج مجید جعفری حفر گردیده بود، که با توجه به لزوم بهره‌برداری از آن به همت اخوی بزرگوارشان جناب حاج وحید جعفری با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال کار برق‌رسانی به طول ۳۰۰۰ متر به این چاه انجام گردید و با اقدامات شرکت آبفا فارس تجهیز و آماده‌سازی گردید و امروز در مدار بهره‌برداری قرار گرفت. 
 
وی افزود: خرید و نصب تجهیزات این چاه و همچنین بازسازی و مرمت بیش از ۴۰۰ متر از خط انتقال آب چاه با استفاده از لوله های ۱۱۰ میلی‌متری پلی اتیلن نیز از جمله اقداماتی است که در راستای بهره‌برداری از این چاه آب شرب توسط شرکت آبفا استان فارس صورت گرفته است. 
 
وی گفت با بهره‌برداری از این منبع آب شرب که با صرف اعتباري بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفته است بیش از ۱۷۰۰ نفر از مزایای آن منتفع می‌گردند.
 
در ادامه این نشست نیز مدیرعامل مجمع خیرین آبرسان استان فارس سپس مدیر امور آبفای لارستان هریک طی سخنانی از فعالیت‌های این مجمع و همچنین پروژه آبرسانی روستای چغان گزارشی ارایه کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: