تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
«اول آذرماه» زنگ مدارس ابتدایی و‌متوسطه اول در لارستان به‌صدا در می‌آید
9 آبان 1400   13:59:09 |  شهرستانها > لارستان
«اول آذرماه» زنگ مدارس ابتدایی و‌متوسطه اول در لارستان به‌صدا در می‌آید

نشست مشورتی بازگشایی مدارس ابتدایی با حضور تعدادی از مدیران مدارس شهر و روستا به نمایندگی از تمامی مدیران مقطع ابتدایی شهرستان برگزار شد و آخرین برنامه‌ها و تصمیمات درخصوص بازگشایی مدارس تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان مدیر آموزش و پرورش در این نشست اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش و همراهی وزارت بهداشت، مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذرماه فعالیت‌های آموزشی را به‌تدریج به‌صورت حضوری و مجازی آغاز خواهند کرد و هر مدرسه بنا بر شرایط فیزیکی و بهداشتی مناسب و با اولویت سلامت دانش‌آموز و طبق یک زمان‌بندی مشخص، کلاس‌های حضوری و مجازی را برگزار می‌کند.
 
 مدیر آموزش و پرورش لارستان با تاکید بر انتخاب و تشکیل سریع‌تر انجمن اولیاء و مربیان در هر مدرسه گفت مدیران با دعوت از اولیا و اطمینان‌دهی به آنها، نگرانی و دغدغه‌های موجود را بر طرف نمایند. 
 
وی اذعان داشت هیچ فرقی میان مدارس دولتی و غیردولتی در نحوه فعالیت آموزشی وجود ندارد و طبق مقررات، در تمامی مدارس باید آموزش‌ها به‌صورت تلفیقی(حضوری و مجازی) اجرا شود. 
 
وی همچنین یادآور شد مدیران بدون نگرانی مدارس را به‌صورت حضوری و مجازی آماده فعالیت نمایند و شورای مدرسه لازم است در جلسات خود تکلیف مواردی از قبیل تعیین ساعات فعالیت کلاس و آموزش، اولویت‌بندی دروس، ارزیابی‌های مستمر و پایانی، نحوه فعالیت دانش‌آموزان و همکارانی که بیماری زمینه‌ای دارند را مشخص نماید و تاکید کرد: تنها مرجع تصمیم‌گیری نوع فعالیت مدارس در هر منطقه ستاد ملی کرونا می‌باشد و شوراهای روستا لازم است موارد مربوط به بازگشایی مدارس را از طریق اداره آموزش و پرورش پیگیری نموده و مدیران مدارس تابع تصمیمات اداره هستند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: