تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
معاون فرماندار لارستان:‌مشکل سرمایه‌گذار شاکی را حل می‌کنیم
11 آبان 1400   17:20:25 |  شهرستانها > لارستان
معاون فرماندار لارستان:‌مشکل سرمایه‌گذار شاکی را حل می‌کنیم

چندی پیش یک سرمایه‌گذار در لارستان فارس از آنچه بی توجهی‌ها نامید گلایه کرد و این موضع، شائبه خروج سرمایه گذار از لارستان را پیش آورد که معاون فرماندار لارستان می‌گوید:‌با پیگیری‌های انجام شده و اقدام به موقع مسئولان فرمانداری و اداره برق این شهرستان مشکل در کمترین زمان حل می‌شود.

به گزارش عصرنامه لارستان، معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه لارستان اعلام کرد: عملیات اجرایی این واحد تولیدی مهرماه سال گذشته در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۶۰ متر مربع در شهرک صنعتی بیرم آغاز شد.

 

احسان طاهری اظهار داشت: میزان اعتبار و سرمایه گذاری اولیه برای اجرای این طرح در فاز نخست ۱۵ میلیارد ریال پیش بینی شد.

 

وی گفت: این کارخانه که قرار است در فاز اول نایولون، نایلس و سفره یک بار مصرف نیز تولید کند، ظرف یک سال گذشته با پیشرفت خوبی در حال اجراست که در ادامه مسیر با برخی مشکلات به ویژه در زمینه تامین برق مورد نیاز خود مواجه شد.

 

طاهری ادامه داد: مبلغ پنج میلیارد و ۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مرحله دوم قانون استفاده متوازن از امکانات کشور سال ۱۴۰۰ برای اجرای خط انتقال برق ناحیه صنعتی بیرم در کمیته برنامه ریزی شهرستان لارستان مصوب شده و این اعتبار در اختیار شرکت توزیع نیروی برق استان فارس قرار گرفته است.

 

معاون فرماندار لارستان افزود: تامین برق مورد نیاز ناحیه صنعتی بیرم به صورت تک مداره و از محل پُست برق تا شهرک صنعتی بیرم فاصله ای حدود یک و نیم کیلومتر است که باید از سوی شرکت برق شهرستان در اختیار شهرک صنعتی قرار گیرد اما با توجه به کمبود اعتبار و برخی محدودیت های اعتباری این کار تاکنون به تاخیر انداخته شد که همین امر سبب بروز مشکلاتی برای سرمایه گذار و گلایه مندی شهروندان بیرمی شد.

 

طاهری ابراز داشت: هم اینک با درخواست فرمانداری ویژه لارستان و با اقدام به موقع اداره توزیع نیروی برق شهرستان عملیات اجرایی برای تامین برق مورد نیاز این واحد تولیدی از هفته جاری آغاز شده است و مشکل سرمایه گذار طرح در اسرع وقت حل خواهد شد.

 

طاهری میزان اشتغالزایی اولیه برای این طرح  را ۴۵ نفر به صورت مستقیم عنوان کرد و گفت: سرمایه گذار نیز با جدیت پای کار است و ما هم برای طرح توسعه و فاز دوم این واحد تولیدی همکاری و هرگونه مجوز و زیرساخت های لازم را تامین خواهیم کرد.

 

وی گفت: گلایه مندی و اعتراض این سرمایه گذار به حق بود و با دستور و پیگیری فرماندار ویژه لارستان پیگیری ها برای رفع مشکل وی در دستور کار قرار گرفت که هم اینک کار در حال انجام است

 

او ادامه داد:این کارخانه که نخستین طرح صنعتی واقع در شهرک صنعتی بیرم است در فاز نخست آن تولید نایلون، نایلکس و سفره‌های یک بار مصرف پیش‌بینی شده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: