تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیگیری مشکلات شبکه آب شهرک‌های سایبان و بالاده لارستان
11 آذر 1400   15:01:32 |  شهرستانها > لارستان
پیگیری مشکلات شبکه آب شهرک‌های سایبان و بالاده لارستان

طی نشستی مشکلات شبکه آب شهرک‌های سایبان و بالاده لارستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، طی نشستی با حضور مدیر بنیاد مسکن لارستان، رییس آبفا لارستان ، بخشدار بیرم، نماینده بخشداری مرکزی، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای سایبان از بخش مرکزی و بالاده از بخش بیرم پیرامون مسائل و مشکلات آب شهرکهای مذکور بحث و تبادل نظر شد.

 

مدیر بنیاد مسکن لارستان در این نشست بر لزوم هم افزایی و تعامل بین دستگاهها برای حل مشکلات ساکنان این شهرک ها تاکید کرد و ابرا زداشت: تامین آب اولین گام برای عمران و آبادانی در یک روستا است و با تامین آب میتوان گام های بعدی برای ماندگاری روستاییان دراین مناطق را تصور کرد.

 

امیر برومند با اشاره به اینکه شهرک های سایبان و بالاده از محرومیت مضاعف رنج می برند گفت: به رغم همه فعالیت های انجام شده این دو شهرک همچنان با نبوهی از مشکلات و محرومیت روبرو هستند و می طلبد که با عزمی جهادی برای رفع محرویت دراین مناطق اقدام کرد.

 

این مسئول ادامه داد : ۳۴۰ فقره تسهیلات و بلاعوض مسکن محرومین با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ريال تسهیلات و ۳۰۰ میلیون ريال بلاعوض به مبلغ کل: ۲۷۲ میلیارد ريال و ۱۰۰ فقره تسهیلات بلاعوض دومعلولی تحت پوشش سازمان بهزیستی ، اقشار کم درآمد ، طلاب ، ایتام و در سال گذشته به متقاضیان دراین شهرستان پرداخت شده است، بخش قابل توجهی از این تسهیلات در بخش های بیرم و مرکزی پرداخت شده است اما همچنان نیاز به توجه و مساعدت بیشتری است.

 

برومند همچنین از پرداخت ۸۹۰ فقره تسهیلات بلاعوض محرومین، حوادث احداثی،معیشتی،تعمیری ،دومعلولی،اقشار کم درآمد،ایتام ،تفاهم نامه سه جانبه و طلاب به مبلغ کل : ۲۰۰ میلیارد ريال دراین شهرستان خبر داد و اضافه کرد: بنیاد مسکن از همه فرصت های پیش رو برای توسعه و محرومیت زدایی در روستاهای این شهرستان استفاده خواهد کرد.

 

در این نشست مهندس میرپور رییس آبفا لارستان ، بامداد بخشدار بیرم، مهندس فرح بخشیان نماینده بخشداری مرکزی، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای سایبان از بخش مرکزی و بالاده از بخش بیرم نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند و با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن خواستار شتاب بخشی به فعالیت ها شدند.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: