تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه لارستان معرفی شد
22 آذر 1400   13:46:51 |  شهرستانها > لارستان
رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه لارستان معرفی شد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، خیل تاش معاون سیاسی فرمانداری و عسکرپور و صفری معاونین حقوقی و توسعه اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، شعیب فخری به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه لارستان معرفی و از خدمات آقای محمد قاسم پور رئیس سابق تجلیل شد.
 
در این مراسم فرماندارویژه لارستان درسخنانی با توجه به گستردگی شهرستان خواستار افزایش نیروی انسانی، تامین خودرو  و دیگر امکانات و تجهیزات برای اداره اوقاف و توجه ویژه به این شهرستان شد.
 
حسنی همچنین با بیان جایگاه مهم لارستان در وقف و تجلیل از واقفان خیر اندیش، برترویج فرهنگ این سنت حسنه در جامعه تاکید کرد.
 
وی از خدمات محمد قاسم پور رییس سابق اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تشکر و برای شعیب فخری رئیس جدید آرزوی موفقیت نمود.
 
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، شعیب فخری اهل خفر و دارای کارشناسی ارشد حقوق می باشد و پیش از این رییس اداره اوقاف و امور خیریه اوز بوده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: