تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
سرپرست فرمانداری ویژه لارستان از اماکن ورزشی شهرلار بازدید کرد
26 آذر 1400   16:04:02 |  ورزش > 
سرپرست فرمانداری ویژه لارستان از اماکن ورزشی شهرلار بازدید کرد

بمنظور بررسی وضعیت سالن های ورزشی و دیدار با ورزشکاران، داریوش دهقان سرپرست فرمانداری ویژه لارستان از اماکن ورزشی شهرلار بازدید کرد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ داریوش دهقان سرپرست فرمانداری ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از اماکن ورزشی شهر لار از جمله استادیوم های شهید دانشیار و تختی، زمین چمن مصنوعی، سالن های شهید تسلیم، کشتی، ژیمناستیک، کاراته، رزمی و همچنین محل احداث دفتر هیئت فوتبال شهرستان، خوابگاه شهدا ورزشکار، استخر شهرقدیم و جایگاه vip  زنده یاد امین زرگری در حال احداث استادیوم تختی بازدید کرد.
 
وی همچنین از خانه در حال احداث تنیس روی میز واقع در استادیوم شهید دانشیار هم بازدید کرد.
 
این سالن با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع در حال احداث است که هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن ۹ میلیارد ریال با مشارکت خیر  و دولت هزینه شده است و هنوز به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
 
دهقان همچنین از مجتمع در حال احداث فرهنگی ورزشی شهید اسدالله قادری نیز بازدید کرد که این مجتمع هم قرار است در زمینی به مساحت ۲0۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط خیرین احداث گردد.
 
فرماندار ویژه لارستان همچنین از مجموعه زمین تنیس خاکی جنب پارک شهر لار نیز بازدید کرد.
 
این مجموعه در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در چهار قسمت مجزا با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لار در حال ساخت می باشد و هم اکنون 70 در صد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
داریوش دهقان در جریان این بازدیدها در سخنانی اظهار کرد: هدف ما بررسی وضعیت فضاهای ورزشی و دیدار و ملاقات با مردم و ورزشکاران بمنظور مرتفع کردن مسایل و مشکلات پیش روی این عزیزان است .
 
وی ادامه داد: ما هم از مردم هستیم و همیشه در کنار مردم و بخصوص ورزشکاران قرار داریم و در این مقطع این وظیفه بر گردن ماست که دین خود را به مردم ادا کنیم و در این وظیفه خود نیز کوتاهی نخواهیم کرد .
 
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در این بازدید ها جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان نیز حضور داشتند و مسائل و مشکلات و درخواست های ورزشی باشگاه ها و ورزشکاران را مطرح کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: