تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
ارائه خدمت دندانپزشکی تحت بیهوشی برای نخستین‌بار پس از شیراز در لار
27 آذر 1400   10:34:40 |  شهرستانها > لارستان
ارائه خدمت دندانپزشکی تحت بیهوشی برای نخستین‌بار پس از شیراز در لار

نخستین جراحی دندانپزشکی تحت بیهوشی با همراهی دکتر وحید یگانه، دندانپزشک و معاون بهداشتی دانشکده و دکتر امین والی پور متخصص بیهوشی و معاون درمان دانشکده در بیمارستان امام رضا (ع) لار انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، یکی از مشکلات متداول در خدمات دندان پزشکی عدم همکاری بیمار به دلایل مختلف از جمله ترس از اعمال دندان پزشکی است.

از این رو خدمتی با عنوان دندان پزشکی تحت بیهوشی در برخی از شهرها و مراکز درمانی ارایه می شود که لارستان نیز از این پس قادر به ارائه این خدمت است.

کودکانی که به دلیل سن پایین همکاری لازم با دندان پزشک را ندارند و بزرگسالانی که به دلیل مشکلات مادرزادی یا اکتسابی امکان گرفتن خدمت به صورت عادی ندارند، می توانند از خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی استفاده کنند.

ارائه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی در بیمارستان لار از دی ماه شروع شده و این آمادگی وجود دارد تا به تمام بیمارانی که به خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی نیاز دارند در بیمارستان امام رضا (ع) لار ارائه خدمت شود.

روز دوشنبه ۶ دی ماه نخستین عمل دندان پزشکی تحت بیهوشی در مرکز آموزشی درمان امام رضا علیه السلام لارستان توسط دکتر وحید یگانه معاون بهداشت دانشکده و دندان پزشک و همچنین دکتر امین والی پور معاون درمان دانشکده و متخصص بیهوشی مرکز و با همکاری دستیاران با موفقیت انجام شد.

شایان ذکر است به جز شیراز، لار تنها مرکز در جنوب فارس است که خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی را انجام می دهد و به همین دلیل، به عنوان دومین مرکز در کل استان فارس شناخته شده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: