تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اعلام آمادگی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس برای اجرای پروژه‌های جدید در لارستان
28 آذر 1400   08:37:39 |  شهرستانها > لارستان
اعلام آمادگی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس برای اجرای پروژه‌های جدید در لارستان

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، شرکت آبفا فارس را آماده اجرای طرح ها و پروژه های جدید در راستای رسالت خویش عنوان کرد و گفت: ارائه طرح ها و پروژه های جدید آب و فاضلاب در لارستان منوط به همکاری مسئولین محلی و جذب اعتبارات مورد نیاز است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به ینکه باید از پتانسیل حضور خیرین نیکوکار در منطقه لارستان بیشتر استفاده شود، گفت: انفاق و اقدامات عام المنفعه توسط خیرین در شهرستان لارستان قدمتی دیرینه دارد.

علی بوستانی مدیر عامل این شرکت در جلسه ای با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان لارستان که با حضور وحید حق شناس معاون بهره برداری و توسعه ی آب این شرکت و عبدالمهدی میر پور مدیر امور آبفا شهرستان لارستان برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاهای لارستان، به بحث در خصوص مسائل موجود در تأمین آب شرب شهری و روستایی در شهرستان مذکور پرداخت و گفت: در سال جاری با وجود کمبود شدید نزولات آسمانی تلاش کردیم تا با بهره گیری اصولی از خط آبرسانی لارستان، کمترین چالشها را در شهر ها و روستاهای منتفع از خط آبرسانی مذبور داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تشریح سایر اقدامات انجام شده در حوزه ی آبرسانی به مردم لارستان، بر لزوم همکاری همه جانبه در راستای تکمیل و بهره برداری از پروژه های در دست اقدام تأکید نمود و خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین در این خصوص شد.

بوستانی در ادامه با اشاره به این مطلب که برای پیشبرد امور نباید منتظر اعتبارات دولتی باشیم، اظهار داشت: در شهرستانهای جنوب فارس به ویژه لارستان، انفاق خداپسندانه و اقدامات عام المنفعه توسط خیرین نیکوکار از دیرباز رواج داشته است.

وی وجود آب انبارهای گسترده در این شهرستان ها را گواه این ادعا دانست و خواستار جذب سرمایه گذارهای محلی و همچنین جلب مشارکت از خیرین نیکوکار برای پیشبرد پروژه های آب و فاضلاب در این شهرستان شد.

این مسئول، شرکت آبفا استان فارس را در ارائه خدمات مطلوب آب و فاضلاب به هم استانی ها، بسیار مصمم توصیف و خاطر نشان کرد: ما در جهت خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم کرد.

وی در همین راستا شرکت آبفا فارس را آماده اجرای طرح ها و پروژه های جدید در راستای رسالت خویش عنوان کرد و گفت: ارائه طرح ها و پروژه های جدید آب و فاضلاب در لارستان منوط به همکاری مسئولین محلی و جذب اعتبارات مورد نیاز است.

در گفتگوی مذکور معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان لارستان نیز علاوه بر تشریح مسائل و موانع موجود در آبرسانی به مردم شهرستان به ویژه روستاهای تحت پوشش ، به بیان مسائل مربوط به جذب اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل خط آبرسانی به لارستان از سد سلمان فارسی پرداخت و در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مورد نیاز به منظور اجرای پروژه ها نیز قول مساعد داد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: