تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تقدیر شهردار لار از بانوی فعال لارستانی در حوزه محیط زیست و بازیافت
1 دي 1400   10:44:57 |  شهرستانها > لارستان
تقدیر شهردار لار از بانوی فعال لارستانی در حوزه محیط زیست و بازیافت

شهردار لار از بانوی فعال لارستانی در حوزه محیط زیست و بازیافت تقدیر کرد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل روابط عمومی شهرداری لار، از نواز شریفی لاری به همراه محسن زارع معاون فرهنگی خود با حضور در موزه زمین شناسی آسانا، ضمن بازدید از بخش های مختلف این موزه، از مینا زمانی مدیر موزه و فعال در حوزه محیط زیست و بازیافت تقدیر کرد.

در این بازدید، شریفی لاری اقدام این بانوی لارستانی به همراه همکارانش را در حوزه محیط زیست و بازیافت کاری بسیار ستودنی دانست و حمایت معنوی و مادی مجموعه شهرداری لار را از این بانوی توانمند در جهت پیشبرد اهداف خود در زمینه پسماند و بازیافت اعلام نمود.

موزه زمین شناسی آسانا اولین موزه شخصی و تخصصی زمین شناسی در جنوب استان فارس است.

در این موزه که از سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز نموده است؛ حدود ۳۰۰ نمونه سنگ و کانی در گروههای مختلف سنگ، کانی و سنگواره نگهداری و طبقه بندی شده اند.

موزه زمین شناسی آسانا دارای بخش کتابخانه نیز است که کتاب های تخصصی موجود در این کتابخانه باموضوعات زمین شناسی و محیط زیست برای دانش آموزان و پژوهشگران بستر مناسبی را فراهم آورده است.

مینا زمانی؛ متولد ۱۳۷۰؛ کارشناسی ارشد محیط زیست؛ موسس اولین موزه تخصصی زمین شناسی در جنوب استان فارس و فعال در زمینه آموزش و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست است.

تالیف کتاب داستان سهند و سپیده  با موضوع محیط زیست، نوشته این بانوی فعال لارستانی، فعالیتی است که در راستای همین اهداف تدوین شده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: