تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تلاش می کنیم فرودگاه تقویت و پروازهای داخلی و خارجی افزایش یابد
3 دي 1400   11:02:03 |  شهرستانها > لارستان
تلاش می کنیم فرودگاه تقویت و پروازهای داخلی و خارجی افزایش یابد

مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان به همراه فرماندهان پلیس و سپاه، معاونین و جمعی از پرسنل فرودگاه و رییس اداره هواشناسی شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این دیدار داریوش دهقان در سخنانی با بیان اینکه فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان مایه آبرو و عزت شهرستان است، اظهار کرد: فرودگاه‌ به عنوان مهم‌ترین زیر‌ساخت‌ جوامع پیشرفته محسوب می‌شو‌د و علاوه بر‌ رشد اقتصادی به ایجاد توسعه پایدار نیز کمک‌ می‌کند.
 
فرماندار ویژه لارستان افزود: یکی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در لارستان بزرگ، فرودگاه این شهرستان است و همواره توانسته در بخش‌های مختلف کمک شایانی به این شهرستان داشته باشد.
 
وی بیان داشت: فرودگاه از دروازه‌های ورودی منطقه است که می‌تواند در بخش‌های مختلف یاری‌رسان باشد،  بنابراین تلاش می کنیم فرودگاه تقویت و پروازهای داخلی و خارجی افزایش یابد.
 
در ادامه مهندس صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان و فرماندهان پلیس و سپاه، معاونین و جمعی از پرسنل فرودگاه و رییس اداره هواشناسی شهرستان نیز ضمن تبریک به فرماندار جدید لارستان، مطالبی را بیان کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: