تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اعلام آمادگی فرماندار ویژه لارستان برای حمایت از سرمایه‌گذاران
20 دي 1400   11:23:48 |  شهرستانها > لارستان
اعلام آمادگی فرماندار ویژه لارستان برای حمایت از سرمایه‌گذاران

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع در حال احداث تجاری تفریحی جنوب فارس واقع در شهر لطیفی لارستان بازدید کرد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه بخشدار مرکزی، فرماندهی انتظامی لارستان، سرپرست شهرداری و جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر لطیفی، از مجتمع در حال احداث تجاری تفریحی جنوب فارس واقع در شهر لطیفی لارستان بازدید کرد و از روند اجرای عملیات احداث این پروژه اطلاع یافت.

فرماندار ویژه لارستان ضمن صدور دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات پروژه و تاکید بر اتمام آن در زمان مقرر، پروژه مجتمع تجاری تفریحی جنوب فارس را از پروژه های بزرگ حوزه اقتصادی و حتی گردشگری شهرستان دانست که تکمیل آن می تواند نقش موثری در گسترش اشتغال و رونق شهرستان را ایفا کند.

دهقان تصریح کرد: فرمانداری ویژه لارستان آمادگی لازم برای حمایت سرمایه گذاران در تمامی حوزه ها را داراست.

فرماندار ویژه لارستان از سرمایه گذار این طرح و شهرداری و شورای شهر لطیفی تقدیر و تشکر و بر اجرای نمای این مجتمع به سبک سنتی تاکیدکرد.

به گفته فضل الله قادری مدیر عامل این پروژه، این مجتمع در دو طبقه در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و با زیربنای ۸۵۰۰ متر مربع در شهر لطیفی در حال احداث می باشد.

وی ادامه اداد: در این مجتمع ۵۰ مغازه، هایپرمارکت، کافی‌شاپ، نمازخانه، شهر بازی، تالار عروسی با ظرفیت ۱۴۰۰ نفر، پارکینگ، فضای سبز همراه با نورپردازی و غیره طراحی و احداث شده است.

این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد و تاکنون برای آن بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: