تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
«اُمیکرون» سوغاتِ مسافرانِ خارج به لارستان
24 تير 1401   09:12:35 |  شهرستانها > لارستان
«اُمیکرون» سوغاتِ مسافرانِ خارج به لارستان

سمیه شریفی شیفته: دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده با اشاره به اینکه از نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه تشخیصی امیکرون، چند نمونه مثبت گزارش شده است اظهار داشت: متاسفانه تمامی موارد مثبت اعلام شده در تماس با مسافران خارجی بوده است؛ بنابراین از مسافران خارجی درخواست می‌کنیم از حضور در تجمعات به شدت خودداری کنند.

وی افزود: موارد امیکرون گزارش شده در شهرستان اوز و شهرستان لارستان بوده است.معاون بهداشتی دانشکده تصریح کرد: در لار و اوز ۳۵ درصد از کسانی که جهت تست کرونا به مراکز نمونه گیری مراجعه می‌کنند جواب تست‌شان مثبت گزارش می‌شود.
 
دکتر یگانه خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر رنگ‌بندی کشور از آبی به زرد می‌توان آغاز پیک ششم را در کشور اعلام کرد؛ بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل روند واکسیناسیون اهتمام بیشتری داشته باشند.
 
وی همچنین با ارائه آماری از میزان تزریق واکسن در منطقه گفت: در نوبت اول ۷۷ و ۸۷ درصد، در نوبت دوم ۷۲ درصد و در نوبت سوم تنها ۲۳ و ۳۹ درصد از افراد واکسیناسیون خود را انجام داده اند و انتظار می‌رود شهروندان نسبت به این امر بسیار مهم هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: