تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
۴ پروژه ورزشی در لارستان به بهره‌برداری می‌رسد
20 اسفند 1400   16:13:58 |  ورزش > 
۴ پروژه ورزشی در لارستان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از افتتاح چندین پروژه ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمدحسن طیبی اظهار داشت: چندین پروژه ورزشی با حضور دکتر حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در هفته پایانی سال ۱۴۰۰ افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

وی تصریح کرد: چمن مصنوعی بخش جویم، روستای منصورآباد و روستای بریز و شهر خور و همچنین سکوی تماشاچی مجموعه ورزشی شهدای بخش بنارویه لارستان ۴ پروژه ورزشی هستند که روز بیست و سوم اسفندماه افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ضمن تشکر از نماینده مجلس، فرماندار لارستان و اداره کل ورزش و جوانان فارس به دلیل جذب اعتبارات دولتی برای این شهرستان، ابراز داشت: همچنین در همین روز مرکز استعدادیابی صبا لار با مدیریت سکینه طاهری نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

طیبی در ادامه به مهم ترین برنامه های هفته جوان اشاره کرد و افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان، پیاده روی همگانی و اجرای چندین برنامه دیگر توسط انجمن های مردم نهاد، از جمله برنامه های این اداره در هفته جوان است.

 

وی خاطرنشان کرد: از همکاری و همراهی مسوولین، هیئت های ورزشی و دست اندرکاران امر ورزش که برای ارتقای ورزش و جوانان لارستان تلاش کردند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم سال جدید، سالی همراه با پیشرفت و موفقیت برای ورزش این شهرستان باشد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: