تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
شماره پانزدهم هفته نامه «عصر لارستان» منتشر شد
28 آذر 1395   14:26:51 |  فرهنگ و هنر > رسانه و مطبوعات
شماره پانزدهم هفته نامه «عصر لارستان» منتشر شد

پانزدهمین شماره عصر لارستان که از این پس به صورت هفتگی منتشر می شود روی گیشه های مطبوعاتی رفت.

به گزارش عصر لارستان این هفته نامه که از این پس روزهای شنبه انتشار خواهد یافت به علت تعطیلی روز 27 آذرماه امروز روی گیشه های رفت. صفحه اول نشریه عصر لارستان به دو مطلب در مورد صدر نشینی تیم بانوان هندبال شهید چمران و معارفه روسای جدید نهاد های لارستان اختصاصا دارد و سر مقاله را در مورد چالش های  دانشگاه فرهنگیان، دکتر کاظم رحیمی نژاد نوشته است.
 
مقاله "مادران آنلاین، کودکان مجازی" از لیلا وصالی, مطلب طنز "به انتخابات نزدیک می شوید! " از وحید حاج سعیدی مقاله "میلاد رحمه للعالمین... و سرافکندگی مسلمانان...!" از کرامت الله بلوچی و مقاله "از لار تا شمس الشموس" از شبنم مقدم از مطالب خواندنی این شماره است.
 
دیگر مقالات این شماره شامل مقاله پیش نویس منشور برقراری روابط انسانی از دکتر محمد مهدی فتوره چی, مقاله "آموزش زبان انگلیسی؛ پیش نیاز ورود به دنیای علمی در هزاره سوم " از فرزانه شکی, مقاله "برای چه آمدند؟" از اسدالله زهره وند نیز از مقالات تخصصی این شماره عصر لارستان به شمار می رود.
 
بخش قاب در صفحه آخر این شماره اثری از شیرین امینی است و پیشخوان را کتاب مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان نوشته دکتر و محمد صادق افراسیابی به خود اختصاصا داده است.
 
شعری از ریحانه نجاری ننیز در صفحه آخر جلب نظر می کند. در قسمت سوژه آخر هم خبر راه اندازی هفته نامه آنلاین عصر لارستان دیده می شود.
 
اینفوگرافیک این هفته طرحی با موضوع اخلاق رسانه از منظر رهبر معظم انقلاب است. در ستون طنز شعری با موضوع با ما... از راشد انصاری قرار دارد  و یادداشت آخر بمطلبی با عنوان "رسانه ها چگونه یک جهان امن را ناامن می کنند؟" از دکتر محمد صادق افراسیابی است.
 
هفته نامه عصر لارستان را از روزنامه فروشی های جنوب فارس بخواهید.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: