تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
فرماندار ویژه لارستان ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت
27 دي 1395   10:46:27 |  شهرستانها > لارستان
فرماندار ویژه لارستان ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی، ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. متن پیام فرماندار ویژه لارستان به‌شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز نستوه ، یار دیرین امام و رهبری و استوانه مستحکم انقلاب اسلامی که عمر پربرکت خود را در راه خدمت به اسلام، قران،اهل بیت(ع)، انقلاب ، نظام و مردم سپری کرد ، مایه تأسف، تأثر و تألم عمیق اینجانب و کلیه همکارانم در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان گردید. بدیهی است آن مجاهد سفر کرده در طول مبارزات انقلابی خود در دوران رژیم ستم‌شاهی پهلوی رنج‌های بسیاری متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با قبول مسئولیت‌های خطیر نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام داشت و همان‌گونه که در پیام مقام معظم رهبری نیزآمده است، این دو بزرگوار در کنار امام و اندیشه‌های امام ایستادند و در همه زمینه‌ها با هم بودند.
 
آنچه برای آیت الله هاشمی مهم بود، دفاع از انقلاب بود و در کل هاشمی از چهره های تاثیرگذار در ایران اسلامی و از استوانه‌های نظام اسلامی بود و قطعاً خدمات او در دوران‌های مختلف در اذهان عمومی و در عرصه‌های انقلاب ماندگار است. برماست تا استوار و مصمم درسایه سار ولایت و رهبری همچنان پاسدار حرمت خون شهیدان و مدافع آرمان والای آن به حق پیوستگان باشیم.
 
اینجانب و تمامی همکارانم این ضایعه عظیم و جانسوز را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و به‌خصوص همسر و فرزندان برومند ایشان و عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور این سامان ایمان گستر تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علّو درجات از درگاه حضرت احدیت خواستارم. والسلام علی عبادالله الصالحین جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: